[006] Breath Of The Gods - Oddech Bogów

Autorka: Sandra A.
Tytuł bloga: Breath Of The Gods - Oddech Bogów
Kategoria: Fantastyka

Opis:
Koszmary. Każdy z nas je miewa, jedne odzwierciedlają nasze zmartwienia, w drugich pojawiają się potwory tak jak kiedyś wierzyłyśmy chowające się pod naszym łóżkiem.

Co byś zrobił, gdybym ci powiedziała ze potwory istnieją? Że żyją wśród nas? A co jeśli skrzydlate istoty zwane aniołami nie są tylko legandami? 

Dotychczas byłam zwyczajną nastolatką niemającą większych zmartwień, chodziłam do szkoły, spotykałam się z przyjaciółmi i uwielbiałam czekoladę. Nigdy nie wierzyłam nadzbyt specjalnie w demony, anioły, i inne tego typu rzeczy, bo gdyby bóg istniał, dlaczego odebrał by mi rodziców? Ale moje urodziny wszystko zmieniły, sprawiły, że....
uwierzyłam...

Niektórym aniołom przeznaczony jest upadek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

⇑ ⇑ ⇑ KATALOG ⇑ ⇑ ⇑
KATEGORIE:
Blogi grupowe
Fan Fiction
Fantastyka
Fantasy
Historyczne
Hobby
Horror
Kryminał
Młodzieżowe
Obyczajowe
Pamiętniki i refleksje
Poezja
Postapokaliptyka
Przygodowe
Psychologiczne
Recenzje
Romans
Sensacyjne
Thriller
Zbiory opowiadań